اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش بینی یک آخر هفته خوب در مازندران

از به‌کارگیری 5 هزار پلیس برای تامین امنیت سواحل تا آسمانی صاف طی تعطیلات عید فطر

فرمانده انتظامی استان مازندران از به کارگیری 5 هزار نیرو به منظور تامین امنیت سواحل خبر داده است و کارشناسان آب و هوا شناسی نیز آسمان مازندران را صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرده اند.

از به‌کارگیری 5 هزار پلیس برای تامین امنیت سواحل تا آسمانی صاف طی تعطیلات عید فطر

سیدمحمود میرفیضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به برگزاری اولین نشست فصلی فرمانداران و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان مازندران با موضوع طرح تابستانه با محوریت طرح سالم‌سازی دریا شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های فرماندهی انتظامی استان در اجرای طرح‌های تابستانه اشراف اطلاعاتی با تاکید بر دو مولفه پیش‌بینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

سرمیرفیضی با اشاره به وجود 120 شهرک ساحلی، 358 نقطه ممنوعه شنا و 71 تفرجگاه و مناطق گردشگری در استان از به کارگیری 2 هزار نیروی پلیس، پلیس افتخاری و شرکت انتظام در طرح سالم‌سازی دریا خبر داد و گفت: در مجموع 5 نفر برای تامین امنیت سواحل، مناطق تفریحی و گردشگری و محورهای مواصلاتی استان به کارگیری خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کاهش 28 درصدی غریق در استان مازندران طی سال گذشته از افزایش 8 درصدی سفر به استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و بر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از استان‌های مبداء تاکید کرد.

هم چنین «احمد اسدی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت آب و هوایی استان در هفته آینده نیز گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی تا اوایل هفته آینده انتظار داریم شاهد آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در مازندران باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: به‌دلیل عبور امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو شاهد رشد ابر در آسمان مازندران باشیم که در ارتفاعات رگبار و رعدوبرق پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

اسدی یادآور شد: طی روزهای آینده نوسانات چندانی دمایی نداریم.

معاون هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران طی 24 ساعت آینده به‌صورت موج کوتاه و در برخی ساعت افزایش موج پیش‌بینی می‌شود که لازم است مسافران و هم‌استانی‌هایی که قصد استفاده از دریا دارند به هشدارها و توصیه‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول